گفتکوی زنده
 
 
منابست روز
 
 
اخبار حوادث
 
 
تبلیغات
 
 
آخرین اخبار
 
 
آمار
 
441161
کل بازديدها :
20919
بازديدهاي امسال :
8429
بازديدهاي اين ماه :
120
بازديدهاي امروز :
5
کاربران آنلاين :
32
اعضاي سايت :
0
اعضاي جديد :
 
مترجم گوگل
 
 
اخبار علمی
 
 
کالاي روز
 
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
 
جستجو
 
 
مقايسه کالاها
 
نام کالا  
 
کانال تلگرام سایت
 
 
وضعیت آب و هوا
 
 
اوقات شرعی
 
 
تقویم روز
 
 
سبد خريد
 
نام کالا تعداد کالا  
قيمت کل : 0 ريال
 
پخش موزیک
 
 
ورود اعضا
 
 
نظر سنجی
 
آیا از محصولات فروشگاه و قیمتهای ما رضایت دارید ؟

 
خبرها
 

مدیر باشگاه هواداران نان کامل با تاکید بر اینکه بی‌مهری به موضوع نان باعث سقوط کیفیت و فرار نانوایان ماهر می‌شود، گفت: ۴۰ سال پیش ۴۰ درصد نان‌ها در کشور سنگک و ۱۰ درصد مابقی آنها لواش بود ولی امروز این عدد معکوس شده، در حالی‌ که لواش بدترین نان است.
تاریخ: 1398/03/25 19:34
گروه: عناوین مهمترین اخبار
نویسنده: david habibi



«سارا هاکبی سندرز» سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه از ایران به خاطر آزادی «نزار زاکا» شهروند لبنانی مقیم آمریکا قدردانی و تشکر کرد.
تاریخ: 1398/03/22 19:43
گروه: عناوین مهمترین اخبار
نویسنده: david habibi



سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی با بیان اینکه پس از ممنوع شدن درج قیمت در آگهی خودرو، فروشندگان و خریداران خودرو به شبکه‌های اجتماعی غیررسمی کشانده شدند، جزئیاتی از فعالیت ۲۰ کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی دلالان ارائه داد.
تاریخ: 1398/03/22 19:40
گروه: عناوین مهمترین اخبار
نویسنده: david habibi



رایحه خوش از دوست داشتنی های هر انسانی می باشد که با تحریک حس بویایی احساس خوبی به ما بخشیده و حتی خاطراتی را در ذهن مان زنده می کند.
تاریخ: 1398/03/01 19:25
گروه: عناوین مهمترین اخبار
نویسنده: david habibi



فصلنامه بازاریابی شماره 5 در شش موضوع بازاریابی و با توجه به در نظر گرفتن سلایق مختلف علاقه مندان در این حوزه تدوین شده است. در این فصلنامه علاوه بر ارائه مطالب آموزنده ، موضوعات عملی در حوزه استراتژی قیمت گذاری و بازاریابی ایمیلی نیز ارائه شده است.
تاریخ: 1398/02/12 23:28
گروه: عناوین مهمترین اخبار
نویسنده: david habibi


 
جزئيات خبر
 
فصلنامه بازاریابی شماره 5 بهار

فصلنامه بازاریابی شماره 5 در شش موضوع بازاریابی و با توجه به در نظر گرفتن سلایق مختلف علاقه مندان در این حوزه تدوین شده است. در این فصلنامه علاوه بر ارائه مطالب آموزنده ، موضوعات عملی در حوزه استراتژی قیمت گذاری و بازاریابی ایمیلی نیز ارائه شده است.

اینستاگرام ابزاری استراتژیک در تصمیم گیری خرید

برندهای بسیاری از اینستاگرام برای ایجاد محتوای جذاب و تعامل با مخاطبانشان استفاده می‌کنند. این بستر فعلاً یکی از بسترهای درگیر کننده است که در استراتژی بازاریابی شما باید به کار گرفته شود. این بستر می‌تواند یک موتور کشف سودمند برای مردمانی باشد که می‌خواهند اشخاص مورد علاقه خود، علایق و برندها را دنبال کنند. بازاریابان می‌بینند این بستر فعالیت مخاطب را به عنوان بخشی از رفتار خرید در نظر می‌گیرد.

چگونه اطلاعات بازاریابی را مرتبط کنیم

علم داده یک علم بین‌رشته‌ای ترکیبی از تحلیل داده، توسعه الگوریتم و فناوری است و برای حل مسائل اطلاعات تحلیلی پیچیده طراحی شده است. آن می‌تواند پیش‌بینی و توانایی تحلیلی قدرتمند همانند تخصیص چند تماسی (MTA) و مدل‌سازی آمیخته بازاریابی (MMM) را بدهد. با حجم اطلاعات مصرف کننده در نوک انگشتان هر کسب‌وکار، علم داده می‌تواند به تبدیل اعداد به بینش کلیدی عملی و بازاریابی کمک کند.

استراتژی قیمت‌گذاری تخفیفی

زمانی که یک کسب‌وکار کوچک به دنبال تغییر شکل‌های فروش خود هستند، یکی از رایج‌ترین رویکردهایی که استفاده می‌کنند پیشنهاد‌های تخفیفی است.

اینجا یک مشکل وجود دارد: اگر کارهای مقدماتی را انجام ندهید، تخفیف‌های شما ممکن است باعث آسیب به برند شما یا کاهش سود شما شود.

چگونه تضمین می‌کنید که قیمت‌گذاری تخفیفی شما به جای آسیب، باعث سود کسب‌وکار شما می‌شود؟

برند سازی احساسی

امروزه مردم تصمیمات را بر اساس احساساتشان می‌گیرند. توسعه استراتژی برند سازی احساسی در ایجاد هویت اساسی شرکت شما کمک خواهد کرد.

برند سازی در کسب‌وکار بیش از یک لوگو است. تعهدی برای مشتریان شما است. برند شما نمادی از کسب‌وکار شما است. آن از مجموع چند بخش به وجود می‌آید.

علم بازاریابی ایمیلی

اثر زیگارنیک: مغز انسان توجه بیشتری به کارهای کامل نشده نسبت به کارهای کامل شده دارد…. چهار نکته روانشناسی برای مشارکت بازاریابی ایمیلی بیشتر.

اما درحالی‌که علم دقیقی از مجبور کردن مخاطبان به پاسخ به پیام وجود ندارد، رفتارهای روانشناسی انسانی توسعه یافته در طول سال‌ها تکامل در سطح جهانی وجود دارد که ممکن است نقشی در چرا مخاطبان با دوجین‌ها پیام ایمیلی تعامل دارند یا از پیام ایمیلی که هر روز دریافت می‌کنند چشم‌پوشی می‌کنند.

عصر هوش مصنوعی

پوشش فناوری جدید و تأثیرات مخرب آن بر تبلیغات و بازاریابی بسیار است، اما در مورد تأثیر این پیشرفت‌ها و هوش مصنوعی (AI) در تغییر برند سازی و مدیریت برند اطلاعات کمی است. حقیقت آن است که بینش‌های مبتنی بر اطلاعات همان‌طور که برای چرایی برند مهم هستند برای چه چیزی بودن بازاریابی هم مهم هستند.

تعداد صفحات : 24

 

نظرات (0)


تاریخ: ‎۱۳۹۸/۰۲/۱۲ ۲۳:۲۸
گروه: عناوین مهمترین اخبار
نویسنده: david habibi